„Najčešća nepoštena poslovna praksa na tržištu EU je pritisak na građane da zaključe ugovor ili kupe proizvod. Pritisak se redovito radi i prilikom online trgovine gdje se nerijetko ističu lažne kratkotrajne akcije ili ograničena dostupnost robe, pa kupci često donesu ishitrenu odluku. Međutim, kada požale zbog odluke, često shvate da je iz ugovora puno teže izaći nego što je bilo ući. Zato sam presretna što smo uspjeli ispregovarati uvođenje takozvanog gumba za otkazivanje, jednostavnog alata kojim će potrošač s dva klika moći odustati od kupnje koja je napravljena online“, objašnjava Biljana Borzan.
U Hrvatskoj je online kupovina u porastu, posebno nakon pandemije. Svaki treći građanin redovito kupuje online.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu