Histerija oko fenomena Black Friday među kupcima često stvori dojam da se svaka ponuda trgovaca treba iskoristiti, no istraživanja udruga za zaštitu potrošača dokazala su da su zbilja dobre ponude jako rijetke. Britansko udruženje za prava potrošača Which! otkrilo je da je čak 98 posto proizvoda koji su bili na sniženju na Crni petak 2021. godine zapravo bilo jeftinije ili je isto koštalo u drugim razdobljima godine. Nabrojali su stoga na što sve kupci trebaju obratiti pažnju prije nego ih obuzme strast šopinga.
Which! je analizirao 214 prošlogodišnjih ponuda za Crni petak kod sedam velikih trgovaca kućanskih i tehničkih proizvoda, Amazon, AO, Argos, Currys, John Lewis, Richer Sounds i Very, gledajući njihove cijene svaki dan tijekom šest mjeseci prije i poslije dana rasprodaje 26. studenog.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu