Kriza koja je od 2008. do danas poharala gospodarstvo, pomela tisuće radnih mjesta i bacila financijsku industriju na koljena, do kraja je ogolila medijske poslovne modele kakve smo do tada poznavali.
Kao što je ovih dana u intervjuu Lideru izjavio medijski mogul Nino Pavić, nisu mediji u krizi već način na koji se njima upravlja. Svi koji radimo u medijskoj branši moramo biti svjesni da kriza nije započela pucanjem napuhanih balona na američkom nekretninskom tržištu i posljedičnim urušavanjem financijske industrije, već puno prije – razvojem novih medija, početkom masovnog korištenja interneta i, posljedično, potpunom demokratizacijom medijskog prostora. I, naravno, odbijanjem prilagodbe spomenutim novonastalim okolnostima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu