Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kaufland u ponoć prodao tonu svinjetine, a žene se čupale zbog paprika

Autor: Poslovni.hr
31. kolovoz 2012. u 10:10
Podijeli članak —

Kaufland je otvorio rat konkurenciji. Naime, u samo sat vremena, praktički u ponoć, uspjeli su prodati čak tonu svinjetine, piše Novi list.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Pripremili smo tonu i 200 kilograma, i sad nam je ostalo još samo 200 kila, a pogledajte ovu filu, neće toga biti dosta, rekla je za Novi list voditeljica odjela za meso u riječkom Kauflandu Maja Hlaj. ”Mesar nije imao vremena, kako bi ga i imao kad su se ljudi doslovce otimali za odojak koji je sinoć, od 22 do 1 sat iza ponoći, kad je riječki Kaufland cijene voća, povrća, pekarskih proizvoda i mesa srezao na pola, koštao 20 kuna?“, navodi.

Kaufland je otvorio rat konkurenciji. Naime, u samo sat vremena, praktički u ponoć, uspjeli su prodati čak tonu svinjetine, piše Novi list.

“Pripremili smo tonu i 200 kilograma, i sad nam je ostalo još samo 200 kila, a pogledajte ovu filu, neće toga biti dosta, rekla je za Novi list voditeljica odjela za meso u riječkom Kauflandu Maja Hlaj. ”Mesar nije imao vremena, kako bi ga i imao kad su se ljudi doslovce otimali za odojak koji je sinoć, od 22 do 1 sat iza ponoći, kad je riječki Kaufland cijene voća, povrća, pekarskih proizvoda i mesa srezao na pola, koštao 20 kuna?“, navodi.

Umjesto uobičajenog radnog vremena do 23 sata, Kaufland je zatvorio vrata u 21.30, te ih kupcima ponovni otvorio u 22 sata i radio do 1 nakon ponoći. Najavili su noćni rad te ekstremno niske cijene, a sve to kako bi pretekli ZTC koji je trebao biti otvoren, navodi Novi list. Preračunali su se, baš kao i ZTC, ali im se isplatilo jer je već oko 22.30 iz Kauflanda izlazila gomila ljudi koji su nosili stolice, posuđe, tostere, paprike, odojke…

”Ljudi se unutra mlate za odojak, voće i povrće, dvije žene su se skoro počupale oko paprika”, rekla je jedna od sugovornica za Novi list. Kaufland ej zbog konkurencije, odnosno Plodina koje će biti u sklopu ZTC-a, odlučio prepoloviti cijene tu jednu noć, a to je privuklo pažnju velikog broja kupaca.

(pd)

Autor: Poslovni.hr
31. kolovoz 2012. u 10:10
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Jel bijela tehnika, laptopovi i sl. bilo na pola cijene? hebeš papriku….

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close