Osim spomenutih prednosti, društvene mreže mogu imati značajnu ulogu u uključivanju u život zajednice ljudima koji imaju problema s kretanjem, u održavanju kontakta sa starim prijateljima nakon preseljenja ili u razmjeni iskustava i zamisli na znanstvenom i poslovnim planu. Također mogu pozitivno utjecati na javno mnijenje i političku, ekonomsku ili ekološku osviještenost. Hvale su vrijedne akcije kojima se preko MySpacea prikuplja pomoć i ukazuje pažnja na humanitarne probleme u Sudanu ili koje se provode na Facebooku kroz preporuke i promociju za pomoć hrvatskom turizmu.
Te se mreže koriste i kao mjesto dogovaranja masovnih okupljanja. Jednako tako, društvene se mreže, a pogotovo Twitter, postaju brz i pouzdan izvor informacija, ponekad čak i brži od konvencionalnih medija (primjer je vijest o Sanaderovoj ostavci). ‘Za ove mreže najkarakterističnije je korisničko generiranje sadržaja’, tumači medijski antropolog, docent za predmetno područje Medijskih studija, dr. sc. Hajrudin Hromadžić. ‘Suvremeni medijski korisnik Facebooka ili Twittera povezuje u sebi konzumenta i producenta medijskog sadržaja. Ono što sadržinskiodređuje ove modele jest gomilanje intimnih, privatnih informacija koje se stavljaju na uvid, te transparentnost u osobnoj komunikaciji. Svakako se radi o jednom transformiranom obliku društvenih interakcija i iz toga proizašlom tipu javnosti, kojima posreduje medijska tehnologija.’
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu