Kada se dogodi nesreća na autocesti, često je ja kasno za kajanje. Pojas, statistički gledano, spašava živote. Ako se brzinom koja je u skladu s ograničenjima, statistički gledano, smanjuje broj nesreća onda predlažemo da se razmotri sljedeći model za nadzor brzine vozila na autocesti. Model je jednostavan i opisan na primjeru autoceste Zagreb-Rijeka.
Sigurnost u prometu




Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Po komentarima bi se dalo zaključiti da u saobračajkama ginu samo oni koji su već imali nesreće i ne znaju voziti. Koliko je poginulih koji su ranije tvrdili da su dobri vozači? Koliko će poginuti onih koje tvrde da dobro voze?
drzim se one da ne postoje dobri i losi vozaci nego oprezni i neoprezni
mycronet ima problema s fizikom a ne zg828. zg828 je u pravu.
Problemi s fizikom iz osnovne škole!
zg828
Ako je od naplate do naplate 136km, a ne 147km
onda je za kraći put brzina VEĆA a ne manja!
Uključite se u raspravu