Kapitalna vrijednost Netflixa trenutačno iznosi nevjerojatnih 215 milijardi dolara, a skočila je za čak 56 posto zadnju godinu dana. Važan doprinos tome dao je „obračun“ s dijeljenjem lozinki, što je dio „posuđivača“ nagnalo da uzmu pretplate, kao i podizanje cijena osnovnih i premium usluga, primjerice u SAD-u. Dvije naizgled nepopularne mjere, ali značajno se podignule brojke i učinile ga tržišnim divom.
Podsjetimo, Netflix je započeo s DVD biznisom, a danas se nalazi u društvu najvrjednijih internetskih kompanija poput Alphabeta, Amazona, Mete, Alibabe i PayPal-a. Po mišljenjima stručnjaka je dosegao svoj plafon, pa se mnogi pitaju kakvi su im planovi i kakva je situacija na hrvatskom tržištu?
„Monetizacija i rast“, to je Netflix nedavno istaknuo kao svoj smjer prilikom objave rezultata za treće tromjesečje 2023. godine, navodeći kako su osim filmova i serija fokusirani upravo na poboljšanje monetizacije i to kombinacijom plaćenog dijeljenja, skaliranjem oglašivačkog aspekta poslovanja te povećanjem “sofisticiranosti cijena i planova”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu