Ukupna premija industrije osiguranja u Hrvatskoj lani je iznosila 8,7 milijardi kuna, na neživotna osiguranja odnosilo se 5,7 milijardi dok je na životnima premija iznosila 2,9 milijardi. Od 2009. do 2014. tržište je zbog financijske i gospodarske krize te liberalizacije tržišta obveznih osiguranja od automobilske odgovornosti, uvedene krajem 2013., ostvarivalo negativne stope rasta. Povijesno rekordna premija vezana je uz 2008. kada je ugovoreno 9,68 milijardi kuna. Već sljedeće godine pala je na 9,41 milijardu i tek je u 2015. naspram 2014. zabilježila rast od 1,9 posto, premija je uvećana za 164 milijuna kuna.
Na razini grupacije koja broji 24 društva u 2015., prema podacima Hrvatske agencije za nadzor financijskog tržišta, ostvareno je 647 milijuna kuna neto dobiti. Listu pet društava s najvećom dobiti vodi Euroherc sa 109 milijuna, slijedi Allianz sa 103 te Uniqa sa 55, Jadransko sa 52 i Croatia osiguranje sa 47 milijuna kuna. Među top 10 društava lani je gubitak iskazao samo Triglav, iznosio je 34 milijuna kuna.
Croatia Osiguranje
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Svi znamo da sve najveće tvrtke u Hrvatskoj registriraju vozila u Daruvaru, gradu penzionera, gdje svaka druga kuća zjapi prazna. Sada taj njihov “rabat” dan velikim poduzetnicima trebaju platiti obični građani s poskupljenjem osiguranja koje je ionako skuplje nego u Sloveniji, Mađarskoj ili Austriji.
Hoćete reći da su premije na police auto-osiguranja premale ??? Pa, jeste li Vi poludjeli skroz !!!?
Cijene trebaju biti slobodne a osiguravatelji se trebaju natjecati kvalitetom i uslugom. Ovo je jos jedan pokusaj osiguravateljskog interesnog udruzenja da se umjetno podignu cijene ibda se cijene administriraju kroz neke minimume koji de facto predstavljaju neopravdanu regulaciju gdje gube krajnji korisnici. To se ne smije dozvoliti. Trziste mora biti slobodno!
Strašan naslov, rasplakat ću se nad sudbinom branše a kad se u građevinskom sektoru dozvoljavaju damping cijene nikome ništa..
Uključite se u raspravu