Turistička organizacija Srbije (TOS) potpisala je ugovor s kineskom kompanijom Alibaba o turističkoj promociji Srbije. Ugovor je potpisan s turističkom platformom Fligi, koja pripada Alibabi.
Prema riječima Rasima Ljajića, srpskog ministra turizma, to podrazumijeva turističku promociju Srbije do 30. studenoga na svim platformama u Kini, kao i na kineskim društvenim mrežama WeChat i Weibo, koje su pandan Facebooku, Instagramu i Twitteru, prenijeli su beogradski mediji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu