Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Turistička zajednica Pariza moli građane da budu ljubazniji prema turistima

Autor: Poslovni.hr
21. lipanj 2013. u 09:42
Podijeli članak —
Photo: Thinkstock

Kako bi se u posjetitelji francuske prijestolnice osjećali što ugodnije, turistička zajednica Pariza izdala je vodič za ophođenje s turistima.

Ako je vjerovati stereotipima, Parižani su poznati po svom elegantnom odijevanju i pomalo osornom ponašanju.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Bilo to istina ili ne, dio turista upravo zbog negostoljubivih domaćina izbjegava lokacije na kojima se ne osjeća dobrodošlo.

Ako je vjerovati stereotipima, Parižani su poznati po svom elegantnom odijevanju i pomalo osornom ponašanju.

Bilo to istina ili ne, dio turista upravo zbog negostoljubivih domaćina izbjegava lokacije na kojima se ne osjeća dobrodošlo.

Kako bi se u posjetitelji francuske prijestolnice osjećali što ugodnije, turistička zajednica Pariza izdala je vodič za ophođenje s turistima pod nazivom "Do you speak tourist".

"Cilj publikacije je riješite se reputacije negostoljubivih domaćina", izjavio je za Telegraph Jean Pierre Blat, generalni direktor pariške turističke zajednice.

Vodič sadrži upute kako se ponašati s turistima iz pojedinih zemalja pa tako naprimjer Parižane podsjeća kako američki turisti preferiraju brzu, učinkovitu i personaliziranu uslugu, dok su Japanci diskretni, ali i zahtjevni pa će tako po povratku kući brzo prenijeti glas o lošoj usluzi.

Ironično, u vodiču se navodi kako su Francuzi vjerojatno najzahtjevniji gosti jer ne žele da ih se doživljava kao turiste.

Autor: Poslovni.hr
21. lipanj 2013. u 09:42
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close