U Grazu se od 10. do 13. rujna održava Gastronomia 2006., prvi specijalizirani sajam za ugostitelje na kojem nastupaju izlagači iz Austrije i inozemstva. Iz Hrvatske je na put krenulo više od stotinu ugostitelja, najviše iz Zagreba, u želji da razgledaju sve što bi se trebalo naći, kako su najavili organizatori sajma, “u ponudi i u loncu profesionalnih ugostitelja”. Evelyn Straitz, voditeljica sajma, uspjela je na Gastronomiju privući više od 150 uglednih izlagača, a među njima su i Red Bull, Brau Union, Hornig, Resch&Frisch, Coca-Cola, Eskimo-Iglo, Electrolux i slično. Sajam pokriva ključne segmente ugostiteljstva, od prehrambenih proizvoda i dodataka hrani, pića, hotelskih i ugostiteljskih uređaja do tekstilnih proizvoda za hotele, radne odjeće te sanitarnih uređaja i wellnessa. Voditeljica sajma smatra da bi nova sajamska ponuda u Grazu trebala biti posebno zanimljiva hrvatskim i slovenskim poduzetnicima. Predsjednica Sajma Graz dr. Hella Ranner otkriva pak drugu stranu sajamske strategije te kaže kako se želi sajam sa stogodišnjom tradicijom pretvoriti u vodeće mjesto sajmovanja u srednjoj Europi. “Početak gradnje novoga sajamskog paviljona kojim će se osigurati ukupno 23.500 četvornih metara površine treba započeti još ove godine kako bi bio gotov do jeseni 2008. U posljednjih nekoliko godina u infrastrukturu ovog sajma investirano je 39 milijuna eura, a s novim objektima bit će to ukupno 58 milijuna eura”, kazala je Hella Ranner. Ove godine sajam će imati ukupno 240.000 posjetitelja koji će razgledati sedam specijaliziranih priredbi s ukupno 1600 izlagača. Najveća priredba je Jesenski sajam koji se od 30. rujna do 8. listopada održava stoti put.
U Grazu se od 10. do 13. rujna održava Gastronomia 2006., prvi specijalizirani sajam za ugostitelje na kojem nastupaju izlagači iz Austrije i inozemstva. Iz Hrvatske je na put krenulo više od stotinu ugostitelja, najviše iz Zagreba, u želji da razgledaju sve što bi se trebalo naći, kako su najavili organizatori sajma, “u ponudi i u loncu profesionalnih ugostitelja”. Evelyn Straitz, voditeljica sajma, uspjela je na Gastronomiju privući više od 150 uglednih izlagača, a među njima su i Red Bull, Brau Union, Hornig, Resch&Frisch, Coca-Cola, Eskimo-Iglo, Electrolux i slično. Sajam pokriva ključne segmente ugostiteljstva, od prehrambenih proizvoda i dodataka hrani, pića, hotelskih i ugostiteljskih uređaja do tekstilnih proizvoda za hotele, radne odjeće te sanitarnih uređaja i wellnessa. Voditeljica sajma smatra da bi nova sajamska ponuda u Grazu trebala biti posebno zanimljiva hrvatskim i slovenskim poduzetnicima. Predsjednica Sajma Graz dr. Hella Ranner otkriva pak drugu stranu sajamske strategije te kaže kako se želi sajam sa stogodišnjom tradicijom pretvoriti u vodeće mjesto sajmovanja u srednjoj Europi. “Početak gradnje novoga sajamskog paviljona kojim će se osigurati ukupno 23.500 četvornih metara površine treba započeti još ove godine kako bi bio gotov do jeseni 2008. U posljednjih nekoliko godina u infrastrukturu ovog sajma investirano je 39 milijuna eura, a s novim objektima bit će to ukupno 58 milijuna eura”, kazala je Hella Ranner. Ove godine sajam će imati ukupno 240.000 posjetitelja koji će razgledati sedam specijaliziranih priredbi s ukupno 1600 izlagača. Najveća priredba je Jesenski sajam koji se od 30. rujna do 8. listopada održava stoti put.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu