Ponovno na tronu: Poznati francuski brend automobila drugi je najprodavaniji u Europi

Autor: Poslovni.hr , 19. listopad 2023. u 11:04
Foto: Unsplash

Na globalnoj razini bilježe rast od 11 posto u usporedbi s istim periodom 2022.

U devet mjeseci 2023. Renault je globalno prodao 1.128.885 vozila, što je rast od 11 posto u usporedbi s istim periodom 2022. U Europi, francuski proizvođač je drugi najprodavaniji brend u 2023. s rastom prodaje od čak 22 posto, piše Klixba.

Prema posljednjim komercijalnim rezultatima, Renault je u razdoblju siječanj-rujan 2023. širom svijeta prodao 1.128.885 putničkih i lakih komercijalnih vozila, odnosno 11% više nego u istom razdoblju 2022 (1.013.310). Također, u trećem kvartalu godine Francuzi su prodali 356.747 vozila što je također rast od +11% u usporedbi s Q3 lani.

Ipak, na najvažnijem – europskom tržištu, Renault je također zabilježio ozbiljan rast prodaje, i to od 22 posto. Sa 726.938 prodatih automobila Renault je postao druga najprodavanija marka u 2023.

U C segmentu, Francuzi su zabilježili rast od 36% od početka godine sa 190.535 isporučenih vozila. Austral i Arkana/Conquest su Renaultove zvijezde u ovom segmentu. Prvi je prodan u 60.305 primjeraka, u prvih devet mjeseci 2023. godine, a drugi u 59.542 primjerka.

Francuzi su također napredovali na tržištu električnih vozila. Povećanje prodaje hibridnih vozila od 48% pridonijelo je ukupnom povećanju prodaje EV vozila za 19%, dosegnuvši ukupno 200.000 prodatih jedinica.

Što se tiče modela s nultom emisijom, električni Megane E-Tech prikupio je više od 35.000 isporuka. To je oko 54% od ukupnog broja prodanih električnih vozila (64.854 jedinica). Na Starom kontinentu električni Megane E-Tech predstavlja 2,2% tržišta EV-a. Novi električni Scenic E-Tech također će dati svoj doprinos s prodajom tijekom 2024. Narudžbe će se u Europi otvarati do kraja 2023.

Komentirajte prvi

New Report

Close