Prema podacima s Flightradara24, stranice za praćenje letova u stvarnom vremenu, bilo je jasno da su piloti počeli razmišljati o povratku u Amsterdam nakon sat vremena od polijetanja, prenosi Business Insider.
Zrakoplov je napravio krug sjeverno od Ujedinjenog Kraljevstva prije nego što su piloti odlučili nastaviti.
No samo dva sata kasnije, mlažnjak se polukružno okrenuo iznad Grenlanda i vratio u Amsterdam – što znači da su putnici u zraku protratili šest i pol sati.
Simple Flying izvještava da je KLM zamijenio neispravan 787 drugim zrakoplovom koji je poletio iz Amsterdama devet sati kasnije negoli je prvotno planirano.
Avion s neispravnim toaletima, čini se, popravljen je tijekom noći jer je letio za Houston i natrag u utorak.
Međutim, preusmjeravanje zrakoplova zbog neispravnih toaleta nije novost. Prošle godine u travnju 300 putnika Austrian Airlinesa moralo je ponovno rezervirati svoje letove nakon što pet od osam avionskih WC-a nije puštalo vodu kako treba.
A 2018., norveški let u kojem je ironično, bilo čak 85 vodoinstalatera, morao se vratiti u zračnu luku zbog neispravnih toaleta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Pokušao je nešto komunicirati nešto?
Uključite se u raspravu