Disneyland obilježava 60. godišnjicu postojanja, a iako je ovaj zabavni park iz temelja promijenio pojam zabave, za nove ambiciozne planove još uvijek ima mjesta. Iako su zapravo originalno osmislili koncept tematskog zabavnog parka, nitko nije mogao predvidjeti Disneyev uspjeh, kao ni činjenicu da će Disneyland gotovo 60 godina biti bez konkurencije.
Dvostruko veća zarada
Objedinjujući nekoliko različitih atrakcija na jednom mjestu, zatim gradnjom hotela i restorana u sklopu parkova, Disneyland je podigao standarde obiteljske zabave. Danas su parkovi i resorti postali njegovim najisplativijim dijelom, donoseći gotovo trećinu ukupne zarade kompaniji. Samo prošle godine parkovi su donijeli više od 15 milijardi dolara. To je dvostruko više nego nego što Disneyu, primjerice, donose filmovi i pet puta više nego što zarađuje njegov najbliži konkurent Universal. Očekuje se kako će Disneyu prihodi dodatno narasti nakon otvaranja zabavnog parka u Šangaju, u proljeće 2016. godine.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu