Vlasnik supermarketa u novozelandskom gradu Christchurch odlučio je izbaciti plastična pakiranja voća i povrća što je rezultiralo navalom kupaca i porastom prodaje pojedinih proizvoda za čak 300 posto.
Kako piše Eko Vjesnik, akciju pod nazivom ˝Food in the nude˝, odnosno, ´gola hrana´ pokrenuo je Nigel Bond, vlasnik supermarketa koji pripada novozelandskom lancu ˝New World˝. Gola hrana je ubrzo postala pravi hit među kupcima, a prodaja određenih proizvoda poput crvenog luka povećana je za 300 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu