Nije tajna da su lanci brze prehrane posljednjih godina neprestano podizali cijene, zbog čega su neki burgeri i nugeti cijenom počeli konkurirati obrocima u restoranima. Međutim, čini se da se trend mijenja. Prema pisanju portala Yahoo, McDonald’s planira vratiti fokus na pristupačnost značajnim sniženjem cijena svojih najpopularnijih obroka.
Poskupljenja u svijetu brze hrane potaknula su mnoge da potraže alternative. Recepti za “domaće” verzije popularnih jela postali su iznimno traženi, a mnogi poznati brendovi, poput Wendy’sa i Arby’sa, svoje su proizvode počeli nuditi i u supermarketima.
Prošle je godine, u otvorenom pismu obožavateljima, i sam McDonald’s priznao rast troškova, navevši da su cijene u njihovim restoranima porasle za čak 40 posto od 2019. godine. Sada, međutim, ovaj gigant brze prehrane uvodi novi plan kako bi ponovno postao sinonim za pristupačnost.
Kako je prvi izvijestio The Wall Street Journal, McDonald’s planira sniziti cijene osam svojih najpoznatijih menija. Novi cjenik trebao bi ponuditi obroke po cijeni koja je za 15 posto niža od zbroja pojedinačnih stavki. Primjerice, meni koji se sastoji od burgera, krumpirića i pića, a trenutačno košta 10 dolara, u novoj će ponudi stajati 8.50 dolara.
Na popisu menija koji će dobiti cjenovnu korekciju nalaze se omiljeni klasici: Big Mac, Chicken McNuggets, McCrispy, Quarter Pounder sa sirom. Sniženja se očekuju i u ponudi doručka, gdje će popularni Egg McMuffin meni također biti povoljniji. Očekuje se da će sniženja cijena stupiti na snagu već idućeg mjeseca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu