Zastoj u najvećem kineskom kontejnerskom terminalu koji je postao žarište delta soja koronavirusa mogao bi izazvati veće probleme u svjetskoj trgovini nego blokada Sueskog kanala u ožujku nakon nasukavanja broda Ever Given. Kako piše Deutsche Welle, do 5 posto globalnog teretnog kapaciteta stoji u Kini nakon prošlomjesečnog oštrog rasta broja oboljelih radnika u luci Yantian pored Shenzena, izračunao je njemački Kiel institut za svjetsku ekonomiju (IfW). Analitičari IfW-a izračunali su da je trenutno kašnjenje utovara robe u području delte Biserne rijeke na sličnim razinama kao i u kolovozu 2020. kada je kinesko gospodarstvo tek počelo izlaziti iz strogog “zaključavanja”.
Efekti se već vide
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu