Japanska kompanija u obiteljskom vlasništvu Suntory kupuje američkog proizvođača pića Beam, kompaniju čiji je jedan od glavnih brendova Jim Beam.
Prema ugovornim odredbama posla vrijednog ukupno 16 milijardi dolara, Suntory će platiti 13,6 milijardi dolara gotovine te preuzeti dugove američkog proizvođača pića. Tim poslom će japanska kompanija postati veličinom treći svjetski proizvođač žestokih alkoholnih pića.Kako javlja BBC, ne očekuju se veliki problemi s integracijom dvije kompanije, unatoč poprilično različitih korporativnih kultura, jer Suntory i Beam već dulje vrijeme surađuju, a iza njih je i partnerstvo prema kojemu međusobno distribuiraju brendove na različitim tržištima.Beam je osim svoje perjanice Jim Beam poznat i po brendovima viskija Maker's Mark, tekile Sauza i konjaka Courvoiser. Suntory je pak najpoznatiji po svojim japanskim brendovima viskija Yamazaki, Hakushu i Midori, te škotskom viskiju Bowmore. Što o ovom poslu misli tržište, najzornije ilustrira to što je nakon objave o sklapanju ovog posla vrijednost dionice Beama porasla za 24 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu