Upotreba uređaja povezanih s internetom u dvije godine, od 2020. do 2022., porasla je pri čemu je najpopularniji i najkorišteniji uređaj TV, odnosno pametni televizor. Ipak, Hrvatska je među zemljama koja još uvijek nije posve prigrlila ‘smart’ TV, može se zaključiti iz brojki Eurostata.
U 2022. godini, više od polovice, 52 posto, ljudi u Europskoj uniji u dobi između 16 i 74 godine koristilo je televizor povezan s internetom, što je 9 postotnih bodova više negoli 2020. kad ih je bilo 43 posto, pokazuju podaci europskog statističkog ureda.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu