Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dogodine nastavak gradnje koridora Vc kroz BiH

Autor: Poslovni dnevnik
26. studeni 2014. u 12:55
Podijeli članak —
JP AC FBIH

Predstavnici lokalne zajednice duž sjeverne dionice brinu da objekti zaštite od poplava nisu kvalitetno projektirani.

Pregovori sa privatnim partnerima o nastavku gradnje koridora Vc kroz Republiku Srpsku u završnoj su fazi kako bi u proljeće počela eksproprijacija zemljišta, nakon čega bi tijekom godine mogla biti ugovorena gradnja prve dionice autoputa Doboj – Vukosavlje, izjavio je direktor Autoputeva Republike Srpske Dušan Topić.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Topić je rekao da će gradnja autoputa od Doboja do Vukosavlja u dužini od oko 46 kilometara biti ugovarana u fazama, javlja Srna.

Pregovori sa privatnim partnerima o nastavku gradnje koridora Vc kroz Republiku Srpsku u završnoj su fazi kako bi u proljeće počela eksproprijacija zemljišta, nakon čega bi tijekom godine mogla biti ugovorena gradnja prve dionice autoputa Doboj – Vukosavlje, izjavio je direktor Autoputeva Republike Srpske Dušan Topić.

Topić je rekao da će gradnja autoputa od Doboja do Vukosavlja u dužini od oko 46 kilometara biti ugovarana u fazama, javlja Srna.

“Prva faza obuhvatit će nastavak radova na mostu preko rijeke Bosne u Johovcu, izgradnju petlje u Toviri te krakova prema jugu, odnosno Doboja i na sjever prema Podnovlju”, istakao je Topić.

Prema njegovim riječima, u drugoj fazi bilo bi rješavano pitanje dionice od Podnovlja prema sjeveru do Vukosavlja, te spoj koji se već gradi od Odžaka prema Svilaju.

“Most koji je u sklopu autoputa Banjaluka-Doboj već je prešao na drugu stranu rijeke Bosne i trebao bi biti dovršen do kraja iduće godine”, rekao je Topić tijekom prezentacije “Nacrta glavnog projekta povezivanja autoputa Banjaluka-Doboj i autoputa na koridoru Vc, interregionalno čvorište u Doboju – aspekt zaštite od poplava”, prekjučer u Doboju.

On je naveo da se, u okviru faze izrade glavnog projekta interregionalnog čvorišta u Toviri, sa posebnom pažnjom pristupilo projektovanju regulacije lokalnih vodotoka Lukavice i Grapske s ciljem zaštite od plavljenja poljoprivrednog zemljišta i dobojskih naselja Tovira, Vasiljevići i Bušletić.

Projektant Nacrta Zoran Trobok iz sarajevske tvrtke TZI inženjering rekao je da će biti zadovoljeni svi predviđeni propisi koji reguliraju ovu segment, što će naknadno analizirati i komunalna tvrtka Voda Srpske.

On je rekao da je ulazak u područje petlje u tri nivoa. “Bez eksproprijacije zemljišta omogućeni su prilazi i pristupi parcelama unutar područja petlje, osim same osnove autoputa”, naveo je Trobok.

Predstavnici tri dobojske mjesne zajednice Grapska Gornja i Donja, te Bušletić, izrazili su bojazan da predviđeni objekti na autoputu koji treba da spriječe plavljenje njihovih naselja i poljoprivrednog zemljišta, nisu kvalitetno projektovani.

Ključni pravac

Prioritetni projekt

Autocesta na paneuropskom koridoru Vc: Budimpešta-Osijek-Sarajevo-Ploče, jedan je od najvažnijih i i prioritetnih projekata za Bosnu i Hercegovinu. Gradnja ove autoceste već je počela, ali intenzivan početak gradnje ovog autoputa bit će ključni pokretač gospodarskih i društvenih aktivnosti i omogućit će uključenje Bosne i Hercegovine u glavnu europsku prometnu mrežu, ali i globalni europski društveni i ekonomski sustav.

Autor: Poslovni dnevnik
26. studeni 2014. u 12:55
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close