Britanci poručuju: Oprezno s određenim kineskim markama automobila, ovo su im najslabije točke

Autor: Poslovni.hr , 12. ožujak 2024. u 12:51
Foto: Unsplash

Kineske marke to trenutno nemaju, iako rade na pronalasku dugoročnog rješenja.

Kineski automobili sve više pristižu na glavna tržišta Starog kontinenta. Azijci ne zaostaju za renomiranim europskim markama, ali ih muče dva ključna problema: visoke premije osiguranja i nedostatak rezervnih dijelova, piše Klixba.

S obzirom na prvu i neslavnu epizodu s kineskim automobilima s kojima su se mnogi kupci u Europi opekli, malo tko je zamišljao da će kineski automobili 15 godina poslije stići s takvim napretkom.

Prijašnji problemi i nedostaci su se nizali jedan za drugim, a sigurnost putnika je također bila njihova rak-rana. Međutim, Kinezi su uspjeli prevladati i taj problem, koji je bio ključan za europske standarde. Kinezi su naučili da je, uz dobar proizvod i dobru cijenu, sigurnost putnika jedan od ključnih faktora u Europi i zato je njihova ekspanzija u punom jeku. Ipak, nije sve tako sjajno s njihovim automobilima.

MG jedini ima rezervne dijelove u Europi

Uspjeh kineskih marki ne treba promatrati samo u tome što prodaju više automobila od nekih europskih ili japanskih marki. Studija u Velikoj Britaniji došla je zaključka, koji je od velikog interesa za potencijalne kupce. Naime, britanske osiguravajuće kuće odbijaju osigurati modele marki kao što su: BYD, GWM i MG.

A ako već osiguravajuća kuća osigura neki od automobila navedenih marki, onda je to uz naplatu izuzetno visoke premije zbog straha od nedostupnosti dijelova i nepoznavanja tehničke strane automobila. Međutim, od ove trojke jedina iznimka je MG, koji ima veliki centar rezervnih dijelova u postrojenjima Longbridge s 91 posto komponenti svih svojih modela. Dakle, MG, kao marka s europskim porijeklom, jedina je marka koja ima rezervne dijelove u Europi, dok druge kineske marke to trenutno nemaju, iako rade na pronalasku dugoročnog rješenja.

Komentirajte prvi

New Report

Close