U najnovijem istraživanju tvrtke Tetra Pak®, vodeće svjetske kompanije u proizvodnji rješenja za preradu i pakiranje prehrambenih proizvoda, predviđa se da će u razdoblju od 2012. do 2015. godine potrošnja aromatiziranog mlijeka u svijetu rasti više nego dvostruko brže od potrošnje običnog mlijeka. Potrošači se sve više okreću ukusnom i hranjivom aromatiziranom mlijeku u praktičnoj ambalaži kao alternativi ostalim napitcima, čime se mljekarama otvaraju mogućnosti za poboljšanje profitabilnosti.
Predviđa se da će segment aromatiziranog mlijeka, drugog najraširenijeg tekućeg mliječnog proizvoda nakon običnog mlijeka, između 2012. i 2015. godine ostvariti kumulativnu godišnju stopu rasta (CAGR) od 4,1%, sa 17,0 milijardi litara na 19,2 milijarde litara. Zemlje u razvoju potaknut će potražnju među sve većim brojem novih okusa i proizvoda usmjerenih na zdravlje. U istom se razdoblju očekuje rast prodaje običnog mlijeka od 1,7% (CAGR) – s 208,5 milijardi litara u 2012. na 219,5 milijardi litara u 2015. Ukupna potražnja za tekućim mliječnim proizvodima trebala bi porasti za 2,4%, s 280,3 milijarde litara na 301,3 milijarde litara tijekom istog razdoblja, pokazuje istraživanje Tetra Paka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu