L'Oreal, Elizabeth Arden, Revlon i Hugo Boss samo su neki od najpoznatijih modnih proizvođača koji su posljednjih dana ili izvijestili o slabijim poslovnim rezultatima nego što se očekivalo, ili smanjili procjene rasta, što je uglavnom posljedica slabljenja potražnje u Europi.
Prodaja francuskog L'Oreala usporila je u trećem tromjesečju ove godine na najnižu razinu od 2009. godine, a taj najveći svjetski proizvođač kozmetike pripisao je to slaboj prodaji proizvoda za masovno tržište, posebice u zapadnoj Europi. Grupa je zabilježila u trećem tromjesečju usporavanje rasta prodaje na 2,3 posto, nakon 4,1-postotnog rasta u prethodna tri mjeseca. To je sporiji rast od u odnosu na procjene analitičara od 3,6 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu