Jeste li i vi jedan od kupaca koji pristaje kupovati proizvode koji okusom i izgledom podsjećaju na dobro znane brandove, ali su cijenom mnogo prihvatljiviji? To možda nije 'ono pravo', ali je dovoljno blizu izvornom okusu na koji ste navikli, da ste spremni uštedjeti koju kunu. No, kolika je točno razlika u cijenama između poznatog brenda i onoga što mu neodoljivo sliči? Uzmimo za primjer Lidl, koji u svojim trgovinama ima niz takvih artikala, koji su i po 10 kuna jeftiniji od sličnih proizvoda koji se mogu kupiti u drugim dućanima.
Ušteda na kavi od 11 kuna


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu