NFON, vodeći europski pružatelj poslovnih govornih usluga na cloudu, pokrenuo je Središnji kontaktni centar, novi unaprijeđeni kontaktni centar za male i srednje tvrtke, baziran na tehnologiji strateškog partnera NFON-a, tvrtke Daktela. NFON Središnji kontaktni centar povezuje sve komunikacijske kanale na jednom mjestu i tako omogućava stalni pristup povijesti korisnika kako bi mogli pružiti besprijekornu uslugu.
“Korisničko iskustvo i zadovoljstvo mogu biti zadovoljeni samo od strane onih koji poznaju svoje korisnike”, kazao je Stefan Walcz, dopredsjednik za razvoj proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu