Vježbajući prije osam godina u teretani, američki tinejdžer Luke Lintz primijetio je da mu pri bench pressu smetaju žičane slušalice. Bežične su se tada tek počele pojavljivati u trgovinama, a Lintz ih nije mogao pronaći na domaćem tržištu. Sinula mu je poslovna ideja. S bratom je prikupio 10 tisuća dolara ušteđevine te iz Kine u Sjevernu Ameriku uvezao seriju slušalica bez žice. Iste godine Apple je na tržište lansirao AirPods. Sav marketing radili su putem Instagrama.
“Mi smo u osnovi bili meme stranica, što nam je donijelo milijune pregleda”, rekao je Lintz. Umjesto da objave usredotoče na proizvod koji nude kupcima, objavljivali su memeove i dodavali oglase za slušalice u naslovima objava i u prvih šest mjeseci prodali svih 500 bežičnih slušalica koje su kupili od ušteđevine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu