Švicarski prehrambeni div Nestle izvijestio je da mu je neto dobit u 2019. skočila za 24 posto u odnosu na prethodnu godinu, na 12,6 milijardi franaka, što se ponajviše zahvaljuje prodaji poslovanja s njegom kože.
Nestle je, naime, prodao odjel za njegu kože za 10,2 milijarde franaka švedskim i kanadskim, te investitorima iz Abu Dabija, u sklopu kontinuiranih nastojanja da se fokusira na proizvode koji više obećavaju u temeljnom poslovanju s hranom i pićima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu