Kako broj zaraženih koronavirusom u Europi ponovno raste, podaci o potrošnji pokazuju da se zbog straha od zaraze dio imućnijih potrošača suzdržava od većih izdataka. Loša vijest za maloprodaju, proizvođače luksuzne robe i sektor rekreacije, zabave, sporta i turizma koji očajnički žele nadoknaditi izgubljeno.
Ispitivanja ponašanja potrošača u Velikoj Britaniji, Danskoj, Francuskoj i Švedskoj pokazuju obrazac zabilježen i u SAD-u: premda su trgovine ponovno otvorene, potrošači s visokim primanjima ne troše. Britanci koji zarađuju 40.000 funti ili više nakon oporezivanja ostvarili su oko 35% potrošnje 2019., a u drugom kvartalu 2020. odgovorni su za 45% pada potrošnje, pokazalo je ispitivanje kartičnih transakcija koje je proveo profesor Paolo Surico s Londonske poslovne škole.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu