Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Huawei u drugom kvartalu ostvario davnu želju, ali na pomolu je problem

Autor: Tomislav Pili
30. srpanj 2020. u 09:59
Podijeli članak —
FOTO: REUTERS/Tingshu Wang

Ispunjenje te ambicije kineska kompanija ponajviše može zahvaliti prodaji na domaćem tržištu gdje je isporučila glavninu telefona.

Huawei je tijekom drugog tromjesečja prvi put smijenio korejski Samsung na vrhu ljestvice najvećih proizvođača mobitela po prodaji, pokazuju podaci konzultantske tvrtke Canalys.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kineski proizvođač prodao je između travnja i lipnja 55,8 milijuna uređaja, što je 5 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju. No, Samsungu je prodaja potonula za 30 posto, pa je prodao 53,7 milijuna pametnih telefona, prenosi CNBC. Podsjetimo, zauzimanje vodeće pozicije u prodaji među proizvođačima pametnih telefona višegodišnja je ambicija Huaweija.

Huawei je tijekom drugog tromjesečja prvi put smijenio korejski Samsung na vrhu ljestvice najvećih proizvođača mobitela po prodaji, pokazuju podaci konzultantske tvrtke Canalys.

Kineski proizvođač prodao je između travnja i lipnja 55,8 milijuna uređaja, što je 5 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju. No, Samsungu je prodaja potonula za 30 posto, pa je prodao 53,7 milijuna pametnih telefona, prenosi CNBC. Podsjetimo, zauzimanje vodeće pozicije u prodaji među proizvođačima pametnih telefona višegodišnja je ambicija Huaweija.

Ispunjenje te ambicije kineska kompanija ponajviše može zahvaliti prodaji na domaćem tržištu gdje je isporučila glavninu telefona. Naime, Huawei je više od 70 posto prodaje ostvario na matičnom tržištu, dok je prodaja na inozemnim tržištima potonula 27 posto na godišnjoj razini. U Europi, ključnoj Huaweijevoj regiji, tržišni udjel smanjio se sa 22 posto u istom razdoblju 2019. na sadašnjih 16 posto, prema podacima Counterpoint Researcha. Na „starom kontinentu“ Huawei je treći proizvođač po prodaji, iza Samsunga i Applea.

Mo Jia, analitičar Canalyjsa, u priopćenju je naveo kako će Huaweiju biti teško održati vodeću poziciju u dužem roku. „Snažna pozicija u Kini neće biti dovoljna da održi Huaweiju na vrhu kada se globalno gospodarstvo počne oporavljati“, smatra Jia. Podsjetimo, u svibnju prošle godine američka administracija stavila je Huawei na „crnu listiu“ ograničivši mu tako pristup američkoj tehnologiji.
Tomislav Pili

Autor: Tomislav Pili
30. srpanj 2020. u 09:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close