Prvi hrvatski centar Lexus, Toyotina luksuzna marka, predstavljen je hrvatskim novinarima u ponedjeljak, a svim potencijalnim kupcima svoja će vrata otvoriti idućeg tjedna. Dolazak Lexusa u Hrvatsku dugo se očekivao, ček su i najave Toyotinih čelnika prolongirane za godinu i pol, no osim što će kupci luksuznih automobila doći na svoje, ovaj događaj svojevrsno je priznanje i za hrvatsko gospodarstvo. Lexus, naime, ne dolazi na tržišta čije je gospodarstvo tek u povojima, a zakonodavstvo nepovoljno. Osim zbog nepovoljnih gospodarskih prilika, Lexus je Hrvatsku dosad izbjegavao i zbog zakonske regulative vezane za čistoću pogonskih goriva. “Naš stalni cilj jest pozitivno iznenaditi klijente minimizirajući neudobnost koju osjećaju dok nadmašujemo njihova najviđša očekivanja. Niti jedan drugi proizvođač niti teži postizanju, niti postiže tako visoke standarde kvalitete proizvoda i korisničkog iskustva”, rekao je na predstavljanju Karl Schlicht, potpredsjednik Lexus Europe, dodajući da Lexus u SAD-u JD Power od 1990. godine do danas prograšava najkvalitetnijim automobilom, a isto se događa u Velikoj Britaniji gdje Lexus od 2001. svake godine osvaja nagradu za zadovoljstvo klijenata JD Power Gold Award. U Hrvatskoj će se moći kupiti pet modela Lexusa od kojih će tri modela imati i hibridni pogon, a ako je suditi po broju zainteresiranih za probne vožnje čini se da će prodajom premašiti sve planove. U ovoj godini planira se prodati 87 vozila, iduće godine 137, a 2009. 174 vozila. No već sada prijavilo se više od 400 osoba zainteresiranih za probnu vožnju, što je iznenadilo i same čelnike hrvatskog predstavništva Lexusa koji su uvjereni da će potražnja biti još veća kada potencijalni kupci saznaju za njihovu politiku cijena. “Cijene za Hrvatsku pozicionirali smo tako da budu od osam do 13 posto jeftiniji od konkurencije poput BMW-a, Mercedesa i Audija”, rekao je Goran Krizmanić, direktor tvrtke Toyota Croatia. On očekuje kako će Lexus 2009. godine zauzimati 3,3 posto premium segmenta na hrvatskom tržištu.
Luksuzni Toyotin brend automobila prisutan je samo na razvijenim tržištima
Prvi hrvatski centar Lexus, Toyotina luksuzna marka, predstavljen je hrvatskim novinarima u ponedjeljak, a svim potencijalnim kupcima svoja će vrata otvoriti idućeg tjedna. Dolazak Lexusa u Hrvatsku dugo se očekivao, ček su i najave Toyotinih čelnika prolongirane za godinu i pol, no osim što će kupci luksuznih automobila doći na svoje, ovaj događaj svojevrsno je priznanje i za hrvatsko gospodarstvo. Lexus, naime, ne dolazi na tržišta čije je gospodarstvo tek u povojima, a zakonodavstvo nepovoljno. Osim zbog nepovoljnih gospodarskih prilika, Lexus je Hrvatsku dosad izbjegavao i zbog zakonske regulative vezane za čistoću pogonskih goriva. “Naš stalni cilj jest pozitivno iznenaditi klijente minimizirajući neudobnost koju osjećaju dok nadmašujemo njihova najviđša očekivanja. Niti jedan drugi proizvođač niti teži postizanju, niti postiže tako visoke standarde kvalitete proizvoda i korisničkog iskustva”, rekao je na predstavljanju Karl Schlicht, potpredsjednik Lexus Europe, dodajući da Lexus u SAD-u JD Power od 1990. godine do danas prograšava najkvalitetnijim automobilom, a isto se događa u Velikoj Britaniji gdje Lexus od 2001. svake godine osvaja nagradu za zadovoljstvo klijenata JD Power Gold Award. U Hrvatskoj će se moći kupiti pet modela Lexusa od kojih će tri modela imati i hibridni pogon, a ako je suditi po broju zainteresiranih za probne vožnje čini se da će prodajom premašiti sve planove. U ovoj godini planira se prodati 87 vozila, iduće godine 137, a 2009. 174 vozila. No već sada prijavilo se više od 400 osoba zainteresiranih za probnu vožnju, što je iznenadilo i same čelnike hrvatskog predstavništva Lexusa koji su uvjereni da će potražnja biti još veća kada potencijalni kupci saznaju za njihovu politiku cijena. “Cijene za Hrvatsku pozicionirali smo tako da budu od osam do 13 posto jeftiniji od konkurencije poput BMW-a, Mercedesa i Audija”, rekao je Goran Krizmanić, direktor tvrtke Toyota Croatia. On očekuje kako će Lexus 2009. godine zauzimati 3,3 posto premium segmenta na hrvatskom tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu