Arena Hospitality Grupa u 2019. sa 68 posto višom dobiti nakon oporezivanja

Autor: Poslovni.hr/Hina , 27. veljača 2020. u 15:09
Photo: Dusko Marusic /PIXSELL

Ove godine najviše će se uložiti u repozicioniranje hotela Brioni u luksuzni hotel s 227 soba, koji će krenuti s poslovanjem u ljetnoj sezoni 2021., a završava se i druga faza razvoja kampa Arena Kažela Campsite.

Međunarodna hotelska grupacija Arena Hospitality Group u 2019. je ostvarila 778,1 milijun kuna ukupnog prihoda ili 2,7 posto više nego u 2018., dok im je dobit nakon oporezivanja porasla 68 posto, na 149 milijuna kuna, navode iz te grupacije u financijskom izvješću.

Napominjući da su poslovni rezultati u skladu s očekivanjima, predsjednik Uprave Reuel Slonim ocjenjuje da je 2019. za njih bila još jedna godina napretka i ulaganja.

“Održali smo visoku razinu popunjenosti i povećali prihode unatoč povećanoj konkurenciji uslijed povratka tržišta poput Turske, Grčke i sjeverne Afrike. Naša se djelatnost suočila i s nekoliko izazova na lokalnoj razini, ali i općenitih za gospodarstvo, uključujući manjak sezonske radne snage i rast operativnih troškova. Unatoč tim izazovima, naš je program investicija bio uspješan te je poboljšao našu ponudu i poziciju na tržištu”, ocjena je Slonima.

Za porast prihoda od 2,7 posto u 2019. kaže da je značajni uspjeh, jer rezultate uspoređuju s izuzetno dobrim rezultatima u 2018. godini.

“Unatoč kašnjenju otvorenja kampa Arena Kažela Campsite, rast prihoda naših luksuznih kampova bio je posebno ohrabrujući, a ukupno su prihodi od smještaja u 2019. porasli 3,7 posto, na 637,7 milijuna kuna, što je rezultat povećanja stupnja zauzetosti i više prosječne cijene smještaja za 5,2 posto”, iznosi Slonim u izvješću, dodajući i da je rast prihoda donekle usporen smanjenjem komercijalnih kapaciteta u segmentu turističkih naselja koja su bila na raspolaganju sezonskim radnicima.

Vezano za te radnike, porast potražnje za njima utjecao je na porast plaća, a uz to su se, kako otkriva, suočili i s povećanjem troškova provizija online agencija uslijed promjena na tržištu alotmana, investicija i poslovne prodajne strategije.

Predsjednik Nadzornog odbora Boris Ivesha naglašava da je 2019. bila investicijski intenzivna – uloženo je 240,7 milijuna kuna, što je 68 posto više nego u 2018., a ulaganja su usmjerena u nadogradnju i poboljšanje postojećih soba, objekata i javnih površina, s posebnim naglaskom na poslovanje u Hrvatskoj.

Ivesha, dodaje da će investicijski ciklus od ukupno 500 milijuna kuna, počev od 2018. nastaviti i u 2020. te u 2021. godini. Ove godine najviše će se uložiti u repozicioniranje hotela Brioni u luksuzni hotel s 227 soba, koji će krenuti s poslovanjem u ljetnoj sezoni 2021., a završava se i druga faza razvoja kampa Arena Kažela Campsite.

Ivesha ističe i da je 2019. sukladno strategiji koja obuhvaća širenje na gradska područja, uspješno produžen najam za art’otel budapest, a sklopljen je i okvirni ugovor o kupnji hotela s četiri zvjezdice 88 Rooms u Beogradu za 47 milijuna kuna, uz očekivanja da ta transakcija bude okončana tijekom prve polovice ove godine.

Iznosi i da je u siječnju sklopljen ugovor o dugogodišnjem najmu zgrade u centru Zagreba, koja bi trebala biti preuređena u hotel.

Govoreći o dividendi, a nakon uspješnih rezultata u 2018., kaže da je prva isplaćena već 2019. umjesto, kako je to ranije bilo planirano, u 2020., i to 25,6 milijuna kuna.

“Tijekom 2019. dioničarima je vraćeno ukupno 41,9 milijuna kuna putem isplate dividende i otkupa vlastitih dionica, a prilikom predlaganja odluke o isplati dividende uzet će se u obzir poslovni rezultat, buduće investicijske planove i cjelokupno poslovno okruženje”, navodi Ivesha.

Arena Hospitality Group sa sjedištem u Puli, osim hotelima, turističkim naseljima i kampovima u Hrvatskoj upravlja hotelima u Njemačkoj i Mađarskoj, koji su im u vlasništvu, suvlasništvu, najmu ili pod upravljanjem, a kroz međunarodnu grupaciju PPHE Hotel Group Limited (PPHE Hotel Group) ima ekskluzivno pravo upravljanja i razvoja međunarodnog brenda Park Plaza u 18 zemalja srednje i istočne Europe.

Ukupno je u njihovom portfelju 26 objekata s više od 10 tisuća smještajnih jedinica, a prihode ostvaruju kroz razne segmente tržišta, u Hrvatskoj većinom kroz odmorišni turizam, a u Njemačkoj i Mađarskoj kroz raznovrsniji poslovni miks za poslovne i odmorišne goste.

Komentirajte prvi

New Report

Close