Prije osam godina Daniel Kim radio je na razvoju sportskog vozila na biodizel kad ga je šasija teška 700 kilograma gotovo zdrobila. Zbog tog je iskustva počeo razmišljati o tome da se smanji težina vozila. "Većina ljudi vozi se sama", kaže Kim.
"Zašto automobil ne bismo prerezali napola? U to sam vrijeme često vozio bicikl pa sam pomislio kako bi bilo super da spojimo učinkovitost bicikla i motocikla sa svim ugodnostima koje nudi automobil." Rezultat njegovih ideja jest C1, električni motocikl uklopljen u metalni okvir. Njime se upravlja kao automobilom – ima volan i upravljačke papučice. Dva velika žiroskopa na podvožju održavaju ga da se ne prevrne, čak i ako ga drugi automobil udari sa strane. Vozilo postiže maksimalnu brzinu od 190 kilometara na sat, a s punim akumulatorom može prijeći više od 300 kilometara. Mnogi borci za zaštitu okoliša i stručnjaci za tehnologiju odavno sanjaju o potpuno električnom vozilu, no tvrtke na masovno tržište zasad nisu uspjele lansirati povoljna i praktična vozila. Jedno od najvećih imena na tom polju jest tvrtka Tesla Motors, koja proizvodi skupocjene sportske automobile, a muči se s povećanjem proizvodnje. No Kimova malena tvrtka Lit Motors, u kojoj radi tek deset zaposlenika, smatra da u koristi električnih automobila mogu uživati i oni koji nisu bogati. Kim ističe da će njegov motocikl biti štedljiv, siguran i jednostavan za proizvodnju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu