Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Što je novo u Office 2016

Autor: Poslovni.hr
18. prosinac 2015. u 13:42
Podijeli članak —
Foto: Press

Novi Office 2016 lansirat će vašu komunikaciju unutar tima, a samim time i poslovanje na novu razinu.

Kao Office 365 pretplatnik redovito dobivate nove i unaprjeđene funkcije. Već danas imate na raspolaganju jako puno korisnih opcija za upravljanje dokumentima u poslovanju, a još puno toga novog stalno dolazi.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tako su ove jeseni svi Office 365 pretplatnici dobili mogućnost koristiti najnovije Office 2016 aplikacije! Office 365 automatski se ažurira pa uvijek imate najnovije značajke programa Word, Excel, PowerPoint i drugih. U nastavku vam donosimo popis svih najnovijih promjena u Office 2016 koji automatski dolaze s vašom Office 365 pretplatom!

Kao Office 365 pretplatnik redovito dobivate nove i unaprjeđene funkcije. Već danas imate na raspolaganju jako puno korisnih opcija za upravljanje dokumentima u poslovanju, a još puno toga novog stalno dolazi.

Tako su ove jeseni svi Office 365 pretplatnici dobili mogućnost koristiti najnovije Office 2016 aplikacije! Office 365 automatski se ažurira pa uvijek imate najnovije značajke programa Word, Excel, PowerPoint i drugih. U nastavku vam donosimo popis svih najnovijih promjena u Office 2016 koji automatski dolaze s vašom Office 365 pretplatom!

Rad u timu postaje još lakši

Jedan fantastični element novog Office 2016, koji će dobro doći i vašem timu, jest to što olakšava dijeljenje dokumenata i rad s drugima u isto vrijeme. Dijeljenje dokumenata je još jednostavnije – sa samo jednim klikom izravno iz dokumenta. Uz opcije suautorstva sada točno možete vidjeti tko radi na kojem dijelu dokumenta kojeg ste zajednički autor, davati ideje, komentare i primjedbe putem izravnih i govornih poruka i pratiti napredak u radu u realnom vremenu, čime se minimiziraju “greške i nesuglasnice” u komunikaciji.

Osim toga, možete koristiti i nove mogućnosti za dodavanje privitka u Outlooku, tako što dodajete dokumente iz One Drivea i automatski namještate dopuštenja za korištenje bez da uopće izlazite iz Outlooka.

Korištenje video razgovora u obavljanju zadataka ili zajedničko korištenje radne površine omogućuje rad i “hitne intervencije” s bilo kojeg mjesta.

Jedna od osnovnih prednosti Office 365 za suvremeno poslovanje je korištenje na više uređaja, zato podsjećamo da si olakšate pregledavanje, uređivanje i analizu dokumenata korištenjem Officea “u hodu”, budući da je aplikacija dostupna na ovim uređajima:

  • PC ili Mac računalo/laptop
  • smartphone i tablet uređaji sa Windows, Apple® i Android™ sustavima.

Autor: Poslovni.hr
18. prosinac 2015. u 13:42
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

ako niste firma, ovaj office je cisto bacanje novca.
a i za mnoge firme takodjer.
uvodjenje u zivot novih znacajki zahtijeva obucen administratorski kadar a pored toga prisiljava i odrdjenu razinu “tehnicke higijene” koju mnogi nemaju i ne mogu postici.
a parcijano uvodjenje dovodo samo do nereda i jos jedne “aplikacije koju moram koristiti a nemam koristi” (reakcije korisnika).

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close