Mlađe generacije sve manje čitaju, to je činjenica, potvrđena i brojnim istraživanjima o navikama i preferencijama dijela populacije koji je ponajviše digitaliziran i koji zahvaljujući toj “srođenosti” s novim tehnologijama sve rjeđe konzumira “tradicionalne” medije poput TV-a, radija, novina…
S tim na umu švedska medijska kuća Njuice AB iz Stockholma razvila je mobilnu aplikaciju Squid, koja prikuplja medijske informacije, filtrira ih i distribuira na zaslon uređaja – pametnog telefona ili tableta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Odavno završena priča, ovi se probudili ko Snjeguljica
Uključite se u raspravu