Pet godina otkako je Lenovo preuzeo IBM-ov brend ThinkPad, kineska je kompanija objavila da je do sada pod tim imenom prodano čak 60 milijuna računala. ThinkPad je jedno od najdugovječnijih tržišnih imena u svijetu osobnih računala. Dnevno ih se prodaje gotovo 10.000 komada. Unatoč krizi, prodaja računala u Hrvatskoj ove je godine počela rasti, a paralelno s tržištem raste i Lenovo koji drži treće mjesto po prodaji.Regionalni čelnik Lenova Ranko Potkonjak s ponosom ističe da je riječ o uspjehu visoko-tehnološkog brenda koji dolazi iz Kine. Pojašnjava da je prošlo vrijeme kad je Kina služila samo za jeftinu proizvodnju strane robe te da danas iz nje izlazi i visoka tehnologija.
Kakvi su rezultati Lenova u Hrvatskoj u posljednjih pet godina?
Bilježimo snažan trend rasta. Proširili smo portfelj. IBM je bio usmjeren na velike korporativne korisnike te je imao ponudu u skladu s tim. No, Lenovo je u svoju ponudu uveo proizvode za sve poslovne korisnike te za građane. To se najbolje vidi po tome što se danas može otići u bilo koju veću specijaliziranu trgovinu i tamo pronaći naša računala. Zadovoljni smo jer ne samo da nismo izgubili postojeće korisnike već smo pod brendom Lenova dobili i nove. Akvizicija IBM-ove tehnologije i brenda ThinkPad pokazala se kao izvrstan poslovni potez.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu