Podaci su svuda oko nas. Ali, oni se gomilaju u jednoj dolini u kojoj nisu nimalo neupućeni – Silicijskoj dolini. Ti podaci su pohranjeni u golemim serverskim farmama tehnoloških giganata, na primjer u Facebooku koji je aktualno konfrontiran sa skandalom oko prodaje korisničkih podataka, zatim Googleu ili Amazonu. Ta koncentracija podataka u američkim poduzećima bi mogla postati problem za njemačka poduzeća koja kaskaju po tom pitanju. Jaz između svijesti o tomu da podaci predstavljaju zlato 21. stoljeća i toga kako se njemačka srednja poduzeća odnose prema tome ne bi mogao biti dublji. Rezultat je to jedne studije koju je proveo Commerzbank pod pokroviteljstvom Njemačkog udruženja trgovine na veliko, vanjske trgovine i usluga (BGA). Navodi se da su gotovo sva poduzeća uvidjela kako je važno pozabaviti se temom podataka i njihovog korištenja. Međutim, mali broj njih se doista s time suočava. Samo osam posto poduzeća je u anketi navelo da sustavno prikuplja podatke, analizira ih i zatim koristi spoznaje iz toga, piše Deutsche Welle.
Pritom je više od polovice menadžera navelo kako sa zabrinutošću gleda na monopol tehnoloških giganata iz SAD-a. Jedna trećina te američke gigante, međutim, smatra izvorima za ideje i impulse. Primjer za mogući takav impuls: kad jedan proizvođač tendi skuplja podatke o elektronskom upravljanju te zaštite od sunca u pojedinim kućanstvima, onda može vrlo precizno utvrditi kakve vremenske prilike na nekom određenom mjestu upravo vladaju odnosno kakvo je vrijeme bilo. Poduzeće te podatke samo mora prikupiti, pohraniti i zatim znati kako ih iskoristiti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dobrodošli na najbolju stranicu sex dating ==>> Sexydrom.com
Uključite se u raspravu