Visokih 39 posto ispitanika koji su sudjelovali u istraživanju navika „digitalnog korisnika“, koje je provela konzultantsko-revizorska tvrtka Deloitte, kao glavni razlog promjene operatera navodi cijene glasovnih i sms tarifa. S druge strane, svega 7 posto ispitanika je kao razlog za prelazak drugom operateru navelo kvalitetu mreže prilikom spajanja na Internet.
„U ovom kontekstu ne iznenađuje da korisnici standardnih mobilnih telefona, pa i korisnici pametnih telefona u Hrvatskoj svoje uređaje primarno koriste za uspostavu glasovnih poziva i slanje sms poruka. S druge strane, opciju glasovnih poziva putem Interneta koristi svega četvrtina ispitanika koji se služe pametnim telefonima.“, komentira Luka Baranović, menadžer u Odjelu za poslovno savjetovanje Deloittea.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Da, hrvatski se korisnici snažno dijele na one koji sami plaćaju svoje troškove i one koje nije briga za njih. LTE troši toliko da ga oni prvi izbjegavaju, a ni prema baterijama nije milostiv. Sve u svemu, tehnologija za odlikaše.
Uključite se u raspravu