Odnos prema korisnicima jedini je dio poslovanja koji se za korone nije promijenio

Autor: Bernard Ivezić , 16. lipanj 2020. u 22:00
Na konferenciji je SAP predstavio i aplikaciju za praćenje Covid-19 kontakata/REUTERS

Prema istraživanju Oxford Economicsa zapad se prvi put nakon dugo vremena susreo s praznim policama, što traži novi pristup poslovanju.

Korisnici, odnosno fokus na korisnike, jedina je stvar koja se tijekom posljednjih osam mjeseci nije promijenila u niti jednoj organizaciji, neovisno bila ona mala, srednja ili velika te neovisno gdje se nalazila na planeti, pokazalo je globalno istraživanje provedeno Oxford Economicsa od veljače do travnja i predstavljeno na konferenciji SAP Sapphire Now.

Prva potpuno virtualna konferencija najvećeg europskog proizvođača softvera SAP-a, koja se na početku suočila s kratkim tehničkim problemom, kao glavnu temu ima inteligentne organizacije. Edward Cone, urednik Oxford Economicsa kaže da su inteligentne organizacije one koje spajaju operacije, odnosno ono što rade, tehnologiju, odnosno ono kako rade i iskustvo, odnosno zašto se to radi.

Primjena blockchaina
“Inteligentna organizacija je ona koja se može stabilizirati i usmjeriti na budućnost posebno u vremenima kao danas, kad se na zapadu prvi put u dugo vremena suočavamo s problemima s dostavom, odnosno da vidimo prazne police”, kaže Cone.

Navodi da se sinergija operacije, tehnologije i iskustva stoga odražava na stvaranje modela poput agilnih i pametnih lanaca dostave. Kao primjer za takve pametnije pametne dostavne lance SAP je izdvojio tvrtku Excelerate Energy, koja je jedna od tri vodeće tvrtke u LNG poslovanju na svijetu i o kojoj je bilo riječi i pri izgradnji LNG terminala na Krku.

Klein

Transformirajmo poslovanje da postane robusnije, održivije i profitabilnije.

Richard Hormann, potpredsjednik i voditelj financija za Excelerate Energy kaže da su zahvaljujući SAP-u uspjeli unazad 14 tjedana povećati transparentnost svog dostavnog biznisa, i to tako što su ga prebacili na blockchain tehnologiju.

“Kako se naša plovila nalaze od Latinske Amerike preko Bliskog do Dalekog istoka trebali smo pronaći način kako unaprijediti cijeli supply chain tako da mu se podigne transparentnost, a kao rezultat primjene blockchaina smo se umjesto fokusa na skupljanje informacija o logistici prebacili na razvoj i poslovne inovacije u segmentu energetskih usluga”, kaže Hormann.

U SAP-u navode da inteligentna organizacija znači i primjenu clouda, povezivanja podataka na svim razinama organizacije te primjenu umjetne inteligencije.

Povećanje prihoda
Švicarski proizvođač čipova Sensirion objavio je na konferenciji SAP Sapphire Now da je zahvaljujući baš takvoj kombinaciji tehnologija, i to unatoč uvjetima na tržištu, povećao prihode za 15 posto i postigao da mu isporuke do korisnika stižu na vrijeme u 98 posto slučajeva.

Christian Klein, izvršni direktor SAP-a kaže da je cilj SAP-a da pomogne tvrtkama da postanu inteligentne organizacije. “Pozivam vas sve da transformiramo poslovanje kako bi postalo robusnije, održivije i profitabilnije”, kaže Klein.

Na konferenciji je SAP zajedno s Deutsche Telekomom predstavio i njemačku aplikaciju za praćenje Covid-19 kontakata. Ona je jedan od odgovora kako se digitalizacijom ne samo gospodarstvo već i društvo može prilagoditi novim uvjetima.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Majko mila kakve veze blockchain ima sa dostavom. Malo pretjeruju sa tim modernim riječima koje ne znače ništa

New Report

Close