Njemački NFON ponudit će hrvatskim tvrtkama telefoniranje ‘u oblaku’

Autor: Lucija Špiljak , 03. studeni 2021. u 22:00
Predstavnici NFON-a otkrili su i novu platformu za videokonferencije/SHUTTERSTOCK

NFON cilja sve industrije, a posebno su im zanimljivi hotelijeri, maloprodajni lanci i IT kompanije.

“Želimo postati vodeći pružatelj poslovnih govornih usluga u Europi”, poručio je Jan-Peter Koopmann, glavni tehnološki direktor njemačke tvrtke NFON koja je preko svojih prodajnih partnera zakoračila na hrvatsko tržište gdje žele ponuditi usluge telefonije u oblaku.

Osim Hrvatske ući će i na tržište Slovenije i ojačati poziciju u Poljskoj, s ciljem da južnim zemljama Europske unije ponude rješenja kojima tvrtke mogu pojednostaviti poslovanje, uštedjeti i postati konkurentnije, čime bi se odmaknule od tradicionalnih telefonskih sustava.

Kako je najavio Gernot Hofstetter, izvršni direktor za NFON GmbH (Austrija & CEE), u Hrvatsku ulaze kao startup, ovdje žele postati vidljivi i privući poslovne partnere i investicije, a potom kreću i zapošljavanja.

Već imaju nekoliko korisnika

Kažu kako već imaju nekoliko korisnika u Hrvatskoj, o čemu još ne mogu detaljnije govoriti do proljeća sljedeće godine, no jedno je sigurno – ciljaju na sve industrije, a posebno su im atraktivni hotelski lanci, maloprodaja i IT kompanije koje tako u svoju ponudu mogu uključiti telekomunikacijske sustave, pa će se najprije usmjeriti na njih.

Nisu fokusirani samo na jedan grad već se žele proširiti po cijeloj Hrvatskoj i trenutno kontaktiraju s potencijalnim poslovnim partnerima u Hrvatskoj.

“Naša ciljna skupina nisu individualni korisnici već tvrtke kao poslovni partneri”, pojasnio je Koopmann.

3000

partnera broji NFON u 15 europskih zemalja u kojima je do sada prisutan

Usto su predstavili platformu Cloudya Meet & Share s videokonferencijskim pozivom koja će biti dostupna u četvrtom kvartalu 2021. godine. Namijenjena je tvrtkama u svim industrijama, neovisno o veličini tvrtke.

Ova nova platforma omogućava korisnicima lakše i efikasnije pokretanje videokonferencijskih poziva, održavanje videosastanaka ili pak zakazivanje nadolazećih sastanaka. Pritom videokonferencije mogu biti interaktivne i koriste funkcije za podizanje ruku ili utišavanje sudionika razgovora te dijeljenje ekrana. Moguće je dijeljenje poveznica za sastanak i telefonsko uključivanje.

Kako je pojasnio Koopmann, prednost je što njihov sustav nudi više usluga od jednog poslužitelja, dok tvrtke većinom koriste od nekoliko njih, zbog čega dolazi do poteškoća u komunikaciji i velikih financijskih troškova.

Različita rješenja

Predstavljena je također Cloudya CRM Connect koja omogućava lakše upravljanje podacima uz jednostavnu integraciju Cloudyja desktop aplikacije s više od 60 različitih CRM platformi.

“CRM Connect temelji se isključivo na softveru i ne zahtijeva nikakav telefonski hardver. Tako omogućava jednostavno korištenje, još više usmjereno prema krajnjem korisniku. CRM Connect povezuje većinu najpopularnijih CRM sustava s našom Cloudya platformom koja je telefonski cloud sistem i nudi kompletnu slobodu u poslovnoj komunikaciji.

NFON je sa svojim portfeljom postao dio rješenja, a posebno s Cloudyjom uslijed čestih rasprava o digitalizaciji i brzini kojom ona napreduje. Trenutno su dostupna različita naša rješenja za tvrtke svih veličina i industrija, a sva su stvorena u Njemačkoj”, pojasnio je Koopman.

NFON je osnovan 2007. godine, sjedište tvrtke je u Münchenu, izlistani su od 2018. godine na frankfurtskoj burzi, bilježe više od 3000 partnera u 15 europskih zemalja, a uz sedam podružnica broje više od 50.000 tvrtki korisnika.

Njihova ostala rješenja upotpunjuju portfelj u području cloud telefonije, uključujući UcaaS (objedinjene komunikacije kao usluga), CCaaS (usluge pozivnog centra) i u nadolazećem periodu iPaaS (integracijska platforma kao usluga).

Komentirajte prvi

New Report

Close