Neočekivani uspjeh igre Destiny lansirao Activision

Autor: Bernard Ivezić , 06. studeni 2014. u 11:51
Foto: www.destinythegame.com

Samo od Destinya zarađeno je 325 milijuna dolara u trećem kvartalu, a razvoj je koštao 500 milijuna dolara.

Zahvaljujući iznenađujuće velikom uspjehu nove igre Destiny, koji ima više od devet i pol milijuna registriranih igrača, Activision Blizzard svojim je rezultatima za treće tromjesečje nadmašio očekivanja analitičara.

Treći najveći proizvođač računalnih igara na svijetu objavio je da mu je kvartalni prihod skočio 20 posto na 1,17 milijardi uz neto gubitak od 23 milijuna dolara. Andrej Levenski, tehnički direktor Pandora studija i predsjednik grupacije za proizvođače računalnih igara pri HGK kaže da s obzirom na ulaganja u marketing nije neobično što je Destiny bio takav uspjeh. Activision Blizzard je objavio da je samo od tog naslova imao kvartalni prihod od 325 milijuna dolara."Da bi ostvarili takvu prodaju morate ulagati novac u oglašavanje, objave trailera, prisutnost na društvenim mrežama, YouTubeu i Steamu, a Destiny je iskakao iz svakog ćoška tako da je takav poslovni rezultat nama iz industrije bio očekivan", kaže Levenski.

 

3,48mlrd.

dolara zaradio je u pola godine kineski Tencent

Activision Blizzard se pohvalio da, uz to, njihov World of Warcraft i dalje ima visokih 7,4 milijuna registriranih igrača i da očekuju daljnji rast s novim naslovom WoW Warlords of Draenor. Hvale i uspjeh naslova Hearthstone – Heroes of Warcraft. Nadalje, izdavač druge najprodavanije igre za PC platformu Diablo III Reaper of Souls te četvrte najprodavanije igre za konzole Diablo III: Reaper of Souls. Kompanija je u marketing i prodaju u trećem tromjesečju uložila 221 milijun dolara ili gotovo dvostruko više nego lani.Levenski kaže da hrvatski proizvođači računalnih igara uspješnim naslovima smatraju one koji bilježe od 50 do 500 tisuća prodanih primjeraka na PC-u i konzolama do milijun primjeraka u slučaju mobilnih igara.

"No, mi se moramo snalaziti oko oglašavanja kroz vanjske izdavače i izgradnju zajednice poklonika nekog naslova na Facebooku i Steamu, jer tolike iznose za ulaganja u oglašavanje nemamo", pojašnjava Levenski. Unatoč tome što su američki i europski proizvođači računalnih igara poznatiji, polovica od 25 najvećih kompanija iz te industrije dolazi iz Azije. Tako je najveći svjetski proizvođač računalnih igara, prema istraživanju agencije NewZoo, kineska kompanija Tencent s prihodom u prvih pola godine 3,48 milijardi dolara. Tencent ima vlastitu proizvodnju igara, a preuzeo je i Epic Games, koji je vlasnik Unreala, te Riot Games vlasnika igre League of Legends. Drugi najveći svjetski proizvođač računalnih igara je  Electronic Arts s polugodišnjim prihodom od 2,34 milijarde dolara. Slijedi  Activision Blizzard pa Sony. Sve te kompanije godišnje imaju veći prihod od Ine, a dobit i do četiri puta veću od HT-a.
 

Komentirajte prvi

New Report

Close