Sve velike organizacije danas se po pitanju promjena osjećaju kao dinosauri. Telekomi nisu iznimka. No, Vipnet, unatoč činjenici da zapošljava više od tisuću radnika, ovog je ljeta sa tri interna tima stvorio tri nove usluge u svega 45 dana. Za to bi mu prije trebalo tri do šest mjeseci. Za složenije zadatke i do godine dana. Našto se Vipnet pohvalio time iz kompanije je iscurila informacija da za menadžment i svog predsjednika uprave Dvorjančanskýog interno razvijaju kokpit, poput automobilskog, a koji bi umjesto mjerača brzine vožnje trebao mjeriti koliko su problema korisnika uspjeli riješiti u prvoj iteraciji kroz digitalni ekran u omnichannel načinu rada.
Rade mu, navodno, za kokpit i druge pokazatelje. Potom smo doznali da je kompanija prešla na hibridnu organizacijsku strukturu, koja uključuje, uz postojeću hijerarhiju, i stvaranje malih, agilnih, interdisciplinarnih timova. Posljednje što smo doznali je da će sve te promijene osjetiti svi dobavljači od najmanjih pa sve do Ericssona NT. S obzirom da je Vipnet baš ovog ljeta zabilježio najveću operativnu dobit u posljednjih pet godina te najveći skok profitabilnosti u cijelom desetljeću, popričali smo s Ivanom Skendereom, glavnim direktorom za transformaciju poslovanja Vipneta što to zapravo rade i u kojem smjeru te promjene idu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Koji nategnuti članak. Hrpa učenih riječi iza kojih ne stoji ništa. Kakvi uspjesi, kakvi startupi, nula bodova.
Uključite se u raspravu