Osim društvenih mreža i aplikacija za slanje poruka, za 15,1 % ispitanika je Zoom među pet aplikacija koje su najčešće koristili prošle godine, što ukazuje na rastuću važnost ove aplikacije u današnje vrijeme. Više od 15 % među najčešće korištene svrstalo je i Microsoft Office alat, dok je 14,7 % ispitanika u ovom kontekstu istaknulo aplikaciju Njuškalo.
Okolnosti su prošle godine svakako utjecale na porast popularnosti aplikacija za online kupnju. Ispitanici su najčešće preko interneta naručivali odjeću i obuću (32,2 %), elektroniku (14,2 %) i hranu (12,5 %).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu