Već duže vrijeme Google prima kritike zbog toga što su rezultati pretraživanja pretrpani reklamnim linkovima, što korisnicima otežava pronalazak željenog odgovora. Odluka da se osnovni proizvod Googlea reorganizira i nadogradi kako bi se uskladio s vizijom umjetne inteligencije kompanije Alphabet predstavlja odgovor na te kritike, ali i na sve jaču konkurenciju koja dolazi od ChatGPT-a i AI startupa poput Arc-a i Perplexity-a.
Promjene su najavljene na Googleovoj developerskoj konferenciji I/O prije nekoliko dana, što je istaknula Liz Reid, voditeljica odjela za pretraživanje, predstavljajući se javnosti nakon što je prije dva mjeseca preuzela vođenje odjela koji se bavi razvojem tražilice i povezanih proizvoda i usluga, piše Bug.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu