Agrivijeva softverska rješenja danas već utječu na više od 100 milijuna ljudi u svijetu

Autor: Lucija Špiljak , 28. prosinac 2021. u 22:00
Agrivi softver; Matija Žulj/T. Miletić/PIXSELL

Fond Feelsgood investira 5,6 milijuna kuna u naš agritech s globalnim dosegom.

Prvi hrvatski fond rizičnog kapitala Feelsgood ulaže 5,6 milijuna kuna u domaću agrotehnološku kompaniju Agrivi, jednog od globalnih lidera u softverskim rješenjima za digitalizaciju poljoprivrede.

Ovime Feelsgood zatvara krug financiranja započet lani kad su u Agrivi uložili South Central Ventures, European Investment Fund, Hrvatska banka za obnovu i razvitak, Fil Rouge Capital i AgriTech Hub.

‘Veseli nas globalna dimenzija’
Feelsgood upravlja s 30 milijuna eura kapitala za tvrtke s društvenim učinkom. Kako navode, pozitivni utjecaj na društvo, okoliš ili ekonomiju jedan je od osnovnih kriterija za ulaganje, a utjecaj mora biti mjerljiv i usklađen s ostvarivanjem nekih od 17 ciljeva održivog poslovanja UN-a.

Suosnivača fonda Dinka Novoselca raduje što su pred sam kraj godine uspjeli realizirati još jednu važnu investiciju u domaću kompaniju čija platforma, ističe, čini razliku i osigurava društvene koristi te održivu proizvodnju hrane. Nedavno su uložili i u tvrtku Be-On Savjetovanje.

Žulj

U 2022. očekujemo da će izazovi u lancu nabave hrane i veća potražnja za sigurnijim i kvalitetnijim namirnicama biti među pokretačima digitalizacije u poljoprivredi.

“Njezin pozitivan utjecaj nije ograničen samo na našu zemlju, nego i puno šire, a baš nas ta globalna dimenzija posebno veseli. Agrivi tako postaje relevantan dio našeg portfelja koji planiramo i dalje širiti”, rekao je Novoselec.

Na globalnom tržištu Agrivi se pozicionirao kao jedan od lidera u digitalizaciji poljoprivrede. Korisnici su iz cijelog svijeta, koji pomoću Agrivijevih softverskih rješenja optimiziraju svoju poljoprivrednu proizvodnju ili proizvodnju kooperanata, ako se radi o tvrtkama koje za proizvodnju hrane ili pića otkupljuju proizvode od poljoprivrednika.

“Koristi koje klijenti postižu su ekonomske kroz uštede, povećanje prihoda i profitabilnosti, ali i društvene kroz proizvodnju zdravih, sigurnih i nutritivnih proizvoda uz primjenu održivih praksi”, ističu iz Feelsgooda.

Prepoznat tim i proizvodi
Procjenjuju da društveni utjecaj Agrivija danas direktno i indirektno dolazi do više od 100 milijuna ljudi i utječe na čak 12 od 17 ciljeva održivog poslovanja UN-a. Vizija Agrivija je promijeniti način proizvodnje hrane i tako pozitivno utjecati na više od milijardu ljudi.

Prema FoodTech 500, Agrivi je najbolja tvrtka za digitalnu i preciznu poljoprivredu, čija rješenja su odabrale vodeće prehrambene globalne kompanije – Driscoll’s u Americi, Nestlé i BASF u Europi, Beam Suntory u Meksiku, East-West Seed u Aziji…

“Drago nam je što je Feelsgood prepoznao naš tim, proizvode koje razvijamo i pozitivan društveni učinak koji postižemo u svijetu kroz naše dosadašnje rezultate i potencijal koji je ispred nas.

Proizvode naših kupaca godišnje konzumira ili koristi više od 100 milijuna ljudi i ponosni smo što su uz pomoć naših rješenja proizvedeni na efikasniji, sigurniji i održiviji način”, rekao je Matija Žulj, osnivač i direktor Agrivija.

Tvrtka je i ambasador o važnosti digitalizacije poljoprivrede, između ostalog i kroz edukaciju tržišta, u Hrvatskoj i na europskoj i svjetskoj razini. Surađuju s organizacijama EIT Food, Farming First, Women in Farming, European Carbon Farmers, a uz to su i partner prvog studija digitalne poljoprivrede u Hrvatskoj, jesenas pokrenutog na Fakultetu agrobiotehničkih znanosti u Osijeku.

“U Agriviju u 2022. očekujemo da će izazovi u lancu nabave hrane, povećanje cijena sirovina i povećana potražnja za sigurnijim i kvalitetnijim namirnicama biti ključni pokretači digitalizacije u poljoprivredi”, istaknuo je nedavno Žulj za Poslovni dnevnik.

Komentirajte prvi

New Report

Close