Adscanner jača poziciju u Njemačkoj uz posao s Vodafoneom

Autor: Ivan Tominac , 25. kolovoz 2021. u 22:00
Marin Ćurković, izvršni direktor ovog zagrebačkog startupa/MATIJA HABLJAK/PIXSELL

Novo rješenje Cockpit temelji se na samostalno razvijenom algoritmu koji omogućuje uvid u ponašanje gledatelja po sekundi.

U obliku strateškog partnerstva s njemačkim telekomunikacijskim velikanom Vodafoneom, inače najvećim mobilnim operaterom u toj državi, domaći startup AdScanner mijenja način na koji se mjeri TV gledanost. Tim potezom dodatno učvršćuju i svoj položaj na najjačem europskom tržištu.

Novo rješenje Cockpit temelji se na samostalno razvijenom algoritmu koji omogućuje uvid u ponašanje gledatelja po sekundi.

Korist od ovakvog mjerenja, navode iz Adscannera, imat će i oglašivači te medijske agencije.

Prvi put, koristeći samo jedan alat, imaju potpunu transparentnost i kontrolu nad svojim kampanjama, a upravo takav mehanizam omogućuje im da TV kampanje brže i efikasnije optimiziraju. Sve te prednosti već su prepoznali i A1 Hrvatska i HRT, koji već koriste AdScannerova rješenja.

“Naš je cilj nadograditi TV oglašavanje u Njemačkoj i poboljšati učinkovitost planiranja oglasnog prostora. S Vodafoneom kao partnerom, sada činimo prvi korak u tom smjeru na njemačkom tržištu.

Naš algoritam za prepoznavanje video sadržaja automatski prepoznaje TV kampanje i TV sadržaj, a istovremeno generira performance grafove i analize ciljnih skupina na temelju interakcije gledatelja s TV programom.

Oglašivači i trgovci u bilo kojem trenutku mogu dobiti tražene rezultate putem našeg Cockpita”, rekao je izvršni direktor i suosnivač AdScannera Marin Ćurković.

Komentirajte prvi

New Report

Close