Pri kupnji, primjerice, perilice rublja, televizora ili pak prijenosnog računala, za potrošače je vrlo važno znati izabrati najpovoljnije jamstvo. Jer danas, kada živimo u potrošačkom društvu, uređaji se kvare češće nego prije, pa je itekako važno koja im prava donosi zakonsko, komercijalno i produljeno jamstvo. Nažalost, mnogi su i dalje slabo informirani i ne razlikuju vrste jamstava i prava koja iz njih proizlaze.
Zakonsko jamstvo vrijedi dvije godine i za proizvod odgovara trgovac pa je trgovina u kojoj je kupljen prva adresa na koju se treba obratiti u slučaju kvara. No, trgovac ili proizvođač često će vam ponuditi i komercijalno jamstvo, koje se u pravilu dodatno plaća.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu