Posao za 300 ljudi: Nova Nestléova tvornica vrijedna 67 milijuna CHF

Autor: Poslovni dnevnik , 01. ožujak 2022. u 12:50
Švicarska multinacionalka gradi novi pogon u Srbiji, odakle će u svijet ove godine proizvodi na bazi bilja/Reuters

Surčinska proizvodnja Nestléa bit će distribuirana u vodeće države EU – Francusku, Njemačku, Italiju, Španjolsku, Nizozemsku, kao i Veliku Britaniju.

U Surčinu kod Beograda u Srbiji švicarska multinacionalna kompanija Nestlé, inače najveći svjetski proizvođač hrane, gradi novu tvornicu, i to asortimana na bazi bilja.

Pogon će biti na oko 18.440 četvornih metara i zapošljavati 300 ljudi, koji će moći godišnje proizvesti 12.000 tona artikala, uključujući i one namijenjene vegetarijancima i veganima. Investicija je “teška” 67 milijuna švicarskih franaka.

Tvornica bi trebala biti dovršena u srpnju, prenosi Politika, dok Večernje novosti pišu da će proizvodnja početi u posljednjem tromjesečju ove godine.

Surčinska proizvodnja Nestléa bit će distribuirana u vodeće države EU – Francusku, Njemačku, Italiju, Španjolsku, Nizozemsku, kao i Veliku Britaniju.

U proizvodnji će sudjelovati i lokalni srpski proizvođači, najavila je kompanija, želeći tako doprinijeti lokalnom gospodarstvu. Spominje se da će se koristiti lokalno uzgojena soja, za asortiman Garden Gourmet.

Nestlé u Surčinu ima tvornicu već 10 godina, kad ju je preuzeo od znamenitog Centroproizvoda i nastavio tamo proizvoditi artikle brenda C, omiljenog u Srbiji.

Uz to je uveo i svoje, globalno jake brendove, poput Thomyja, Maggija i Nestlé Professionala, koji se odande plasiraju u više od 40 država Europe i svijeta. Nestlé Srbija, podsjećaju srpski mediji koji su pratili predsjednika države Aleksandra Vučića u obilasku tvornice, ima 550 zaposlenih, u tvornici i Upravi, a oni su ga upoznali s trenutačnim poslovanjem i time što rade.

Proizvode ukupno 6600 tona majoneze i drugih umaka godišnje, kako brenda C tako i Thomyja. Vučić je pritom otkrio, u maniri pobornika domaće proizvodnje, da bi prije kupio senf C ili majonezu C nego one stranoga brenda, dodajući u šali “Bog će ga znati da ih radi ista tvornica”.

Isto je rekao i za začin C, koji mu je prioritet u odnosu na vegetu, hrvatski brend proizvodnje Podravke iz Koprivnice. U Surčinu su mu rekli da “njegova” začina naprave godišnje 4000 tona.

Komentirajte prvi

New Report

Close