Namijenjen je polaznicima koji su završili trening "Ljuti i "teški" klijenti".
NAPREDNI MODUL seminara "Komunikacija s ljutim i teškim klijentima" nastavak je održanog seminara naziva Ljuti i "teški"klijenti
Namijenjen je polaznicima koji su završili trening "Ljuti i "teški" klijenti".
Polaznici će obnoviti svoje znanje pomoću vježbi specijalno kreiranih za dubinsko usavršavanje tehnika komunikacije s ljutim i "teškim" klijentima.
Koristiti ćemo se tehnikama koje će vam omogućiti rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija u direktnoj i osobnoj komunikaciji.
Trening je koncipiran po principima akceleracijskog učenja i standardima Neuro-lingvističkog programiranja, što znači uz minimalno vrijeme ostvariti maksimalan učinak kod polaznika, što se postiže učinkovitim omjerom teoretskog znanja i njegove praktične primjene, interaktivni su. Polaznici su spremni odmah koristiti znanja i vještine koje dobiju u svakodnevnim poslovnim situacijama. Strukturirani su prema andragoškim principa Davida Kolba i zadovoljavaju sve stilove učenja odraslih. NLP sa svojim tehnikama i znanjima omogućava ljudima usvojiti vještine kojima na efikasan način, bez stresa upravljamo ljutim i teškim klijentima.
Trening je namijenjen radu u malim grupama i što omogućava individualizirani pristup svakom polazniku.
Metode rada podržavaju akcelarcijsko učenje i uključuju predavanje, vježbe, igranje uloga, rad u malim grupama, analiza primjera.
Folow-up treninga NLP komunikacija s ljutim i teškim klijentima 1.dio
Virginija Satir kategorije: tipovi koji nam otkrivaju način komunikacije klijenta
Stanje „BE IN PRESENT“ koje omogućava kontrolu vlastitih emocija kad su napadnuti
tehnika kontrole vlastitih negativnih reakcija kad smo napadnuti „Potopljeni kajak“
tehnike usmjeravanja klijenta u željenom smjeru
vještine aktivnog slušanja koje doprinose smanjenju konflikta u komunikacije (kako i što slušati kod sugovornika) , „čitati značenje“ njegovih verbalnih i neverbalnih signala
vježbanje komunikacije s obzirom na vizualce, auditivne i kinestetičke tipove
usavršavanje riječi i rečenice koji nam pomažu kod ljutih sugovornika
usavršavanje riječi i rečenice koje ruše otpor kod sugovornika
Što ćemo naučiti:
ponavljanje vještina i znanja sa prvog dijela treninga
usavršavanje naučenih vještina sa prvog dijela treninga
koji su tipovi ljutih klijenta i kako sa svakim tipom komunicirati
kako brzo i efikasno smiriti klijenta
kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog
Trening se sastoji od vježbi i radionica kojima se usavršava znanje sa prvog dijela i namijenjen je svima koji žele usavršiti i proširiti znanje prvog dijela.
Ukoliko ste propustili prvi dio treninga Ljuti i teški klijenti koje je organizirao Poslovni dnevnik u suradnji sa predavačicom Draganom Mladenović, otvorili smo dodatni termin 30.siječnja 2019., 6.ožujka 2019. Pročitaj više OVDJE.
Naziv seminara: "NLP Komunikacija s ljutim i "teškim klijentima – NAPREDNI MODUL"
Datum održavanja: 20. OŽUJAK 2019.
Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 9.00 do 16:30 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.
Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)
Kolika je vaša investicija:
Cijena kotizacije iznosi 1.000 kn + PDV.
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Broj polaznika je ograničen. Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme. Tel: + 385 1 6326 085, e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
O predavačici: Dragana Mladenović je internacionalni NLP Master trener i HNLP-a & Coach od 2002 kada je certificirana u Neuroenergetics – Internacionalnom institutu za Humanističku neurolingvističku psihologiju u Lancasteru, SAD. Istom je prigodom stekla i certifikat Coach-a. Dragana je također certificirani terapeut za Time Line TherapyTM, a završila je tečajeve iz Hipnoze 1 i 2 (Hexagon training company). Svoj trenerski rad je započela samostalno u Prosperiti koju je osnovala 2003. i od tada kontinuirano drži treninge NLP-a, mnogobrojne in-house treninge kao i individualne coachinge. Sa suprugom Draganom 2012. osnovala obiteljsku firmu Miroras centar za osobni rast i razvoj koji je specijaliziran za NLP edukaciju, treninge osobne promjene, te specijalizirane treninge kao npr.Time management, Stres management, Prezentacijske vještine bez treme. Član je prestižnih međunarodnih NLP asocijacija INHNLP, IANLP i ABNLP, te su njeni treninzi priznati i certificirani prema najvišim standardima. Ima bogato iskustvo u individualnom coachingu i savjetovanju. Koautor je knjige Uvod u NLP-osobni rast i razvoj, prve NLP knjige hrvatskih trenera. Dragana živi to što uči, voli NLP i vjeruje da je NLP jedan od načina kako ljudi mogu upravljati sobom i svojim životom.Vjeruje da je misija svakog čovjeka biti sretan i da svatko ima sve što mu je potrebno da to i ostvari. NLP nas uči KAKO dajući nam znanja, vještine i tehnike da to ostvarimo, a svatko od nas ima izbor odlučiti da li će preuzeti odgovornost za svoj život i kreirati ga prema svojim željama. Svoja znanja, iskustvo prenosi nesebično, visokom razinom pozitivne energije i zabave. Njen moto je: učenje je lako, jednostavno i zabavno.
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentirajte prvi
Uključite se u raspravu
Pridružite se najvećoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu