Što smo uspješniji u upravljanju prigovorima to je kvalitetniji odnos sa kupcima, klijentima, što ujedno povećava i dobrobit od našeg odnosa. Upravljati prigovorom kod prodaje znači neutralizirati ga kako bismo nastavili prodajni razgovor i zaključili prodaju.
Naši kupci i klijenti imaju nedoumice na koje u svakom trenutku treba dati adekvatan odgovor. Prigovori su dio prodajnog procesa. Prigovori se mogu odnositi na različita pitanja vezana uz cijenu, kvalitetu, isplativost ulaganja, percipiranu vrijednost proizvoda ili usluge i slično.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu