42 globalna tržišta, šest kontinenata, 260 svjetskih gradova, više od 1000 instaliranih pametnih klupa, suradnje s velikim globalnim korporacijama, nagrade Europskog Parlamenta, Deloittea, Forbesa, … – u svega četiri godine – samo je dio uspješnih rezultata koje je Solinska tvrtka Include ostvarila od svibnja 2015. godine, kada je predstavljena prva pametna klupa, pa do početka 2019. godine.
U prvome kvartalu tvrtka inače nije ostvarivala značajne rezultate, jer je većina tržišta još uvijek pokrivena snijegom, a prve instalacije najčešće kreću tek u proljeće, no u 2019. godini tvrtka je ostvarila značajne izvozne rezultate. Iznos naručenih klupa, u odnosu na prvi kvartal 2018. godine, povećan je za 109%, na 2,3 milijuna kuna, dok su ukupni prihodi porasli za 115%.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ekstra bezvezan proizvod. Da bi ga koristio trebas sjesti ili biti uz klupu (ako se ne bojis za mobitel) -kad sjedis/stojis prestaje akumulacija energije. Sam produkt je low-tech i nema ni trunke tehnoloske originalnosti. Ako to uspjeva izvoziti super….bar ne dobiva 80mil kn godisnje subvencija kao opsjenar iz Samobora
Uključite se u raspravu